Bhagavad-gítá

Új fordításban és új magyarázattal, 1−6. fejezet

Ha ezt a tudást követjük, életünkben hatékonyságot érünk el. Az ember mindne szinten beteljesedik, s ekkor történelmi igénye is valóra válik.” (Maharishi Mahesh Yogi)

Bővebb infó és megrendelés a kiadó honlapján

 

KÉPZETT TANÁROK

EGY HÉT SEM KELL A TANFOLYAM ELVÉGZÉSÉHEZ

A Kreatív Csend program

A TM bevezetése az oktatásba: növekvő kreativitás és intelligencia, jobb érdemjegyek, a stressz, a szorongás és a depresszió csökkenése, valamint az alkohol- és kábítószer-fogyasztás visszaszorítása.

Megtekintés, illetve letöltés (pdf)

 

Személyiségfejlesztő módszerek avagy személyiségünk rejtett tartalékai

A modern élet tempója felgyorsult és olyan ismeretlen helyzetekkel szembesülünk nap mint nap, melyek gyors döntést és állandó alkalmazkodást követelnek. Ha a test nem képes követni ezeket a változásokat, elkezdődik a stresszfelhalmozódása.

Minél gyakrabban találkozunk új körülményekkel, melyeknek nem tudunk megfelelni, annál több félelem, szorongás halmozódik fel bennünk. A ránk nehezedő súlyos megpróbáltatásokat, illetve ennek hatásait a mindennapi megszokott alvással nem tudjuk megszüntetni, s így egyre feszültebbek, ingerlékenyebbek leszünk.” (Csányi Istvánné, szakdolgozat, 2004)

Megtekintés, illetve letöltés (pdf)

 

EGY HÉT SEM KELL A TANFOLYAM ELVÉGZÉSÉHEZ

Stressz az iskolában − a tudatalapú oktatás

„Szociológiai nézőpontból a stressz úgy értelmezhető, mint a különféle társadalmi struktúrákból fakadó, az egyén életében lecsapódó negatív tapasztalat, és ennek következményei.

Az iskolai környezetre számos olyan társadalmi tényező hat, melyek magukban hordozzák azoknak a negatív tapasztalatoknak a lehetőségét, melyeket összefoglaló néven stressznek nevezünk.” (Olgyay Ádám, szakdolgozat, 2015)

Megtekintés, illetve letöltés (pdf)

 

Ismertető előadások

Kattintson arra a településre, ahol részt kíván venni egy ismertető előadáson: