Meditáld magad boldoggá!

„Naponta kétszer gyakorolom a TM-et: minden reggel, valamint edédidőben vagy este, alkalmanként körülbelül 20−20 percet.”

Gisele Bündchen

Nyugodtság, kreatívitás és egészség: boldogság

Világszerte már több millióan megtapasztalták, hogy a TM milyen sok kedvező változást idéz elő a mindennapokban.
Ha jobban alszunk, tisztábban gondolkodunk és több energiánk van, akkor természetes,
hogy boldogabbnak érezzük magunkat.

Még több boldogsághormon!

A neurológusok megállapították, hogy a TM gyakorlása során fokozódik a szerotonin − a jóllét és a boldogság érzetéért felelős hormon − termelődése.

A szerotoninszint változása a TM gyakorlása során

Forrás: Journal of Neural Transmission Vol. 39, 1976, pp 257-267

Javuló pszichés állapot

Önmegvalósítás: metaelemzés

Hagyjuk magunk mögött a rossz hangulatot!

A szorongás, a negatív érzelmek és a neurotikusság terén mutatott kedvező változások metaelemzése, amelynek során a TM-et a mindfulness-szel („tudatos jelenlét”) és egyéb meditációs technikákkal hasonlították össze.

Hagyjuk magunk mögött a rossz hangulatot!

A szorongás, a negatív érzelmek és a neurotikusság terén mutatott kedvező változások metaelemzése, amelynek során a TM-et a mindfulness-szel („tudatos jelenlét”) és egyéb meditációs technikákkal hasonlították össze.

Javuló pszichés állapot

Önmegvalósítás: metaelemzés

Hugh Jackman

„Olyan ez, mint amikor megtalálod a tökéletes boldogságot.”

Katy Perry

„A TM mindig jó hangulatba hoz!”  

Ismertető előadások

Kattintson arra a településre, ahol részt kíván venni egy ismertető előadáson: