Mélyreható stresszoldás

„A TM-ben az az egyik jó dolog, hogy segít abban, hogy jobb döntéseket hozzak… Emellett sokkal kreatívabb is vagyok.”

Arianna Huffington

Derűsebb és stabilabb lelkiállapot

A TM fokozza a stressztűrő képességet.
A TM-gyakorlás során egyedülállóan mély pihenést tapasztalunk, és így felkészülünk arra is, hogy jobban kezeljük a kihívásokat és a nehéz helyzeteket.

Stresszcsökkentés? Természetesen!

A Hormones and Behaviour című nemzetközi szakfolyóiratban közzétett kutatás igazolja, hogy a TM-gyakorlás során 30%-kal csökken a kortizol (a „stresszhormon”) szintje.

Csökkenő kortizolszint

Forrás: Hormones and Behaviour, 10(1): 54-60, 1978

Csökkenő pszichés stressz

Forrás: Journal of Clinical Psychology, Vol. 65(6), 574−589

A Stanford Egyetem kutatása

A Stanford Egyetem 146 független kutatási eredmény metaelemzésével kimutatta, hogy a TM kétszer olyan hatékony a stressz csökkentésében, mint a mindfullness („tudatos jelenlét”) vagy más meditációs technikák.

A Stanford Egyetem kutatása

A Stanford Egyetem 146 független kutatási eredmény metaelemzésével kimutatta, hogy a TM kétszer olyan hatékony a stressz csökkentésében, mint a mindfullness („tudatos jelenlét”) vagy más meditációs technikák.

Csökkenő pszichés stressz

Forrás: Journal of Clinical Psychology, Vol. 65(6), 574–589

Tom Hanks

„Egyszerűen működik: ennél több nem is kell…”

Martin Scorsese

„A TM olyan békés állapotot hoz létre, amelyet korábban soha nem értem el.”

Ismertető előadások

Kattintson arra a településre, ahol részt kíván venni egy ismertető előadáson: